BE:FIRST World Tour 2025 -Who is BE:FIRST? 各会場の詳細情報をお知らせいたします。
◆サンフランシスコ公演
▼公演情報について
4/23(水) [PDT]【サンフランシスコ】The Regency Ballroom
VIP開場時間:17:15
一般開場時間:19:00
開演時間:20:00
<VIP特典情報>
VIPサウンドチェック:18:30〜
▼サンフランシスコ公演VIPチケットのご案内
該当者の方には、当日の詳細情報をメールにて送付しております。
メールで記載している開場時間に誤りがございました。
ご迷惑をおかけし大変申し訳ございませんが、正しくは上記となりますのでご確認をお願いいたします。
▼オフィシャルグッズ

販売開始時間 (サンフランシスコ公演)
各開場時間に合わせて開始予定
※各公演、終演から30分後に販売終了予定
※グッズの販売価格は、各会場によって異なりますので現地にてご確認ください。
注意事項
・公演当日のチケットをお持ちの方のみご購入いただけます。
・状況により購入制限を設ける場合がございます。 予めご了承ください。
・会場でご購入いただいたグッズは、不良品の場合を除き、返品はお受けいたしかねます。返品をご希望の場合は、必ず公演当日中にグッズ販売会場にお越しいただきますよう、お願いいたします。公演終了後の返品対応は致しかねますので、あらかじめご了承ください。※商品交換をご希望の場合は、在庫がある場合に限り対応可能です。
・サンフランシスコ公演は、会場外でのグッズ販売はございません。
・本ツアーの会場グッズ販売につきましては、各国の運営会社に一任しております。日本から購入いただけるEC販売の予定もございません。お問い合わせいただいてもお答えできませんのでご理解・ご了承ください。
お支払い方法
現金の他にクレジットカード(VISA、Mastercard、American Express)をご利用いただけます。
▼会場への持ち込み禁止物について
<4/23(水)【サンフランシスコ】The Regency Ballroom>
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・外部で購入した飲食物
・チューイングガム
・大きな手荷物(スーツケースなどは持ち込み不可)
・花火、スリングショット、レーザーポインター、懐中電灯など
・カメラおよび三脚
・武器、爆発物、催涙スプレー、催涙ガスなど
・ポケットナイフや刃物(どのサイズでも禁止)
・ビーチボール、フリスビー、フラフープ、ほうき、スケートボード、スケート靴など
・風船、油性マーカー、スプレーペイント、ステッカー
・録音機器(GoProを含む)
・ライター
・会場およびマネジメントが不適切と判断するその他の物品
※詳細については、以下のリンクをご確認ください
https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#house-rules
その他問い合わせ先:The Regency Ballroom(https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#contact-us)
▼その他注意事項
・チケットの転売や譲渡等によって発生したトラブルは、いかなる場合も主催者側は一切の責任を負いかねます。
・お客様からのファンレター/プレゼント/フラワースタンド等の受け取りはお断りとさせていただいておりますのでご了承ください。
・会場における演者の入待ち・出待ちは一切お断りいたします。
・会場内にお手荷物を預けられるクローク等はございません。荷物や貴重品の管理は、自己責任にてお願いいたします。 盗難・紛失等の被害につきましては、主催者は一切の責任を負いかねます。
・公式に販売しているもの以外、応援グッズ(うちわ、ペンライト等)の使用は禁止いたします。
—
▼Show Information (San Francisco)
April 23, 2025 (Tue) [PDT] 【San Francisco】The Regency Ballroom
VIP Doors : 17:15
General Admission : 19:00
Show Start: 20:00
<VIP Benefit>
VIP Soundcheck : 18:30〜
▼VIP Ticket Information for the San Francisco Show
Relevant individuals have been sent an email with detailed information for that day.
However, there was an error in the opening time stated in the email.
Please note that the correct opening time is as stated above.
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause.
▼Official Merchandise

Merch Sales Start Time (San Francisco)
Merch sales for the San Francisco show will begin at the same time as the doors open.
※Sales will end approximately 30 minutes after the show concludes.
※Prices may vary by venue. Please check on-site for exact pricing.
Important Notes
• Only guests with valid tickets for the show on the day may purchase merchandise.
• Purchase limits may be applied depending on the situation.
• Items purchased at the venue are non-refundable unless defective.If you wish to request a refund due to a defect, please visit the merchandise booth on the day of the show. We will not be able to accommodate any refund requests after the show day. Exchanges for defective items are only available if stock is available.
• There will be no outside-the-venue sales for the San Francisco shows.
• Venue merchandise sales for this tour are managed by local operators in each country. There will be no online sales available for customers residing in Japan. Please note that BMSG will not be able to respond to inquiries regarding merchandise.
Payment Methods
• In addition to cash, credit cards (VISA, Mastercard, American Express) are accepted.
▼ Prohibited Items at the Venue
<Wed, April 23 [San Francisco] The Regency Ballroom>
Please refrain from bringing the following prohibited items:
・Food and beverages purchased outside the venue
・Chewing gum
・Large baggage (suitcases, etc. are not allowed)
・Fireworks, slingshots, laser pointers, flashlights, etc.
・Cameras and tripods
・Weapons, explosives, tear gas, pepper spray, etc.
・Pocket knives and blades (prohibited regardless of size)
・Beach balls, frisbees, hula hoops, brooms, skateboards, roller skates, etc.
・Balloons, oil-based markers, spray paint, stickers
・Recording devices (including GoPro)
・Lighters
・Other items deemed inappropriate by the venue and management
For more details, please check the following link:
https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#house-rules
For other inquiries: The Regency Ballroom (https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#contact-us)
▼ Other Important Notes
・The organizers will not be held responsible for any issues arising from the resale or transfer of tickets.
・Please note that we do not accept fan letters, gifts, flower stands, etc. from guests.
・Loitering or waiting for performers at the venue entrance or exit is strictly prohibited.
・There is no cloakroom or baggage storage available at the venue. Please be responsible for the management of your belongings and valuables. The organizers will not be held responsible for any theft or loss.
・The use of unofficial cheering goods (uchiwa fans, penlights, etc.) is prohibited.
◆ロサンゼルス公演
▼公演情報について
4/22(火) [PDT]【ロサンゼルス】The NOVO
VIP開場時間:17:00
一般開場時間:19:00
開演時間:20:00
<VIP特典情報>
VIPサウンドチェック:18:15〜
▼ロサンゼルス公演 VIPチケットのご案内
・VIPチェックインは17:00より開始いたします。VIPサウンドチェックは18:15開始予定です。
・イベントの円滑な運営のため、18:00までにチェックインをお済ませのうえ、VIP特典をお受け取りいただきますようお願いいたします。遅れてご到着の場合、ご案内ができない可能性がございます。
・一般入場は19:00から開始予定です。
・チェックイン場所:800 W Olympic Blvd a335, Los Angeles, CA 90015
ご来場の際は、有効な写真付きID・注文確認書をご持参のうえ、VIP特典をお受け取りください。
▼オフィシャルグッズについて

販売開始時間 (ロサンゼルス公演)
各開場時間に合わせて開始予定
※各公演、終演から30分後に販売終了予定
※グッズの販売価格は、各会場によって異なりますので現地にてご確認ください。
注意事項
・公演当日のチケットをお持ちの方のみご購入いただけます。
・状況により購入制限を設ける場合がございます。 予めご了承ください。
・会場でご購入いただいたグッズは、不良品の場合を除き、返品はお受けいたしかねます。返品をご希望の場合は、必ず公演当日中にグッズ販売会場にお越しいただきますよう、お願いいたします。公演終了後の返品対応は致しかねますので、あらかじめご了承ください。※商品交換をご希望の場合は、在庫がある場合に限り対応可能です。
・ロサンゼルス公演は、会場外でのグッズ販売はございません。
・本ツアーの会場グッズ販売につきましては、各国の運営会社に一任しております。日本から購入いただけるEC販売の予定もございません。お問い合わせいただいてもお答えできませんのでご理解・ご了承ください。
お支払い方法
現金の他にクレジットカード(VISA、Mastercard、American Express)をご利用いただけます。
▼会場への持ち込み禁止物について
<4/22(火)【ロサンゼルス】The NOVO>
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・外部で購入した飲食物
・アルコール、薬物(ドラッグ)
・チューイングガム
・バッグパックを含む大きな手荷物(35.56cmx35.56cm 以内のものは持ち込み可)
・大量のCDやTシャツなどのグッズ
・瓶や缶
・花火、スリングショット、レーザーポインター、懐中電灯など
・カメラおよび三脚
・iPadやタブレット
・武器、爆発物、催涙スプレー、催涙ガスなど
・ポケットナイフや刃物(どのサイズでも禁止)
・ペット(補助犬は除く)
・水鉄砲、鉄砲型のおもちゃ、スプレーボトル、シャボン玉など
・騒音を発する機械(ホーン、カウベル、笛など)
・ビーチボール、フリスビー、ほうき、スケートボード、ローラーブレード、スケート靴など
・風船、油性マーカー、スプレーペイント、ステッカー
・録音機器(GoProを含む)
・自撮り棒
・フラッグ、バナー、ポスター(11″×17″ または 27.94cm×43.18cm以上のものは禁止)
・傘
・会場およびマネジメントが不適切と判断するその他の物品
※詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.thenovodtla.com/venueinfo/frequently-asked-questions
その他問い合わせ先:The NOVO (https://www.thenovodtla.com/contact)
▼その他注意事項
・チケットの転売や譲渡等によって発生したトラブルは、いかなる場合も主催者側は一切の責任を負いかねます。
・お客様からのファンレター/プレゼント/フラワースタンド等の受け取りはお断りとさせていただいておりますのでご了承ください。
・会場における演者の入待ち・出待ちは一切お断りいたします。
・会場内にお手荷物を預けられるクローク等はございません。荷物や貴重品の管理は、自己責任にてお願いいたします。 盗難・紛失等の被害につきましては、主催者は一切の責任を負いかねます。
・公式に販売しているもの以外、応援グッズ(うちわ、ペンライト等)の使用は禁止いたします。
—
BE:FIRST World Tour 2025 -Who is BE:FIRST?- Venue Information
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
▼Show Information (Los Angeles)
April 22, 2025 (Tue) [PDT] 【Los Angeles】The NOVO
VIP Doors : 17:00
General Admission : 19:00
Show Start: 20:00
<VIP Benefit>
VIP Soundcheck : 18:15〜
▼VIP Ticket Information for the Los Angeles Show
• VIP Check-In will start at 5PM. VIP Soundcheck will start at 6:15 PM.
• To prevent delay of the event, we ask that you complete the VIP Check-In and receive your exclusive VIP items by 6PM to ensure on-time entry. Late arrivals will not be guaranteed access. Doors to the public open at 7PM.
• Check-in is located at 800 W Olympic Blvd a335, Los Angeles, CA 90015
Upon arrival, please present a valid form of ID, confirmation of email, and order purchase receipt to receive a VIP gift.
▼Official Merchandise

Merch Sales Start Time (Los Angeles)
Merch sales for the Los Angeles show will begin at the same time as the doors open.
※Sales will end approximately 30 minutes after the show concludes.
※Prices may vary by venue. Please check on-site for exact pricing.
Important Notes
• Only guests with valid tickets for the show on the day may purchase merchandise.
• Purchase limits may be applied depending on the situation.
• Items purchased at the venue are non-refundable unless defective.If you wish to request a refund due to a defect, please visit the merchandise booth on the day of the show. We will not be able to accommodate any refund requests after the show day. Exchanges for defective items are only available if stock is available.
• There will be no outside-the-venue sales for the Los Angeles and San Francisco shows.
• Venue merchandise sales for this tour are managed by local operators in each country. There will be no online sales available for customers residing in Japan. Please note that BMSG will not be able to respond to inquiries regarding merchandise.
Payment Methods
• In addition to cash, credit cards (VISA, Mastercard, American Express) are accepted.
※その他の公演に関しては順次詳細を公開させていただきます。
※Details for other shows will be announced progressively.