BE:FIRST World Tour 2025 -Who is BE:FIRST? 各会場の詳細情報をお知らせいたします。
◆シンガポール公演
公演日程:7/5(土)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Capitol Theatre
イベントスケジュール [香港時間](6月28日 @CAPITOL PIAZZ)
一般チケットをお持ちのお客様
• 17:00 – 待機列開始
• 19:00 – 開場
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 16:15 – 待機列開始
• 17:00 – VIP開場
• 18:30 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 一般開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:15:30〜
一般販売:16:30〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:電子決済(PAYNOW, VISA, MASTER, APPLE PAY, GRAB PAY)
※ご購入はT-Shirtはお一人様1点まで、タオルはお一人様3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
※徹夜での待機は固く禁止されています。開始時間前の非公式の待機列は認められません。
■注意事項
▼Eチケット
・ご自宅で印刷できるチケットをTicketmasterアカウントからPDF形式でダウンロード・保存し、モバイル端末で提示するか、A4サイズの用紙に印刷してお持ちください。
▼会場でのチケット受け取り/チケットの払い戻し
・チケットの受け取りと払い戻しは、イベント当日の17:00~20:30にチケットカウンターで承ります。
▼入場に関して
・会場への入場には、印刷したチケットまたはEチケットをご提示ください。
・会場への入場にはセキュリティチェックが必要です。
・再入場は固く禁じられています。
・夜間の列作りは固く禁じられています。列開始時間前に形成された非公式の列は認められません。
・6歳以上のお子様は入場に必要なチケットをご購入ください。
・抱っこされた乳幼児および6歳未満のお子様は入場できません。
・安全上の理由により、12歳未満のお子様および身長1.2m未満の方はスタンディングエリアへの入場ができません。
▼音声、写真、動画撮影に関するポリシー
・プロによる写真撮影、動画撮影、ソーシャルメディアでのライブ配信は禁止されています。
・デジタルカメラ、コンパクトカメラ、フィルムカメラ、ビデオカメラ、ズームレンズ、GoPro、ポラロイドカメラ、iPad、タブレット、カメラ機器の持ち込みは禁止されています。
・自撮り棒、三脚、一脚、ジンバルの持ち込みは禁止されています。
▼以下の物品は会場内に持ち込めません
・デジタルカメラ、ビデオカメラ、フィルムカメラ、ポラロイド、ズームレンズ、GoPro、カメラ機器は持ち込み不可
・自撮り棒、三脚、一脚、ジンバルは使用できません
・外部からの飲食物の持ち込みは禁止
・ボトルや容器は禁止
・攻撃的なスローガン、政治的メッセージ、広告を掲げた旗、プラカード、横断幕、衣服は禁止です。
・エアホーン、ホイッスル、スピーカー等の騒音発生装置は使用しないでください。
・35cm×20cm×30cmを超えるバッグは不可
・iPadやタブレットは禁止
・レーザーポインターは持ち込み禁止です
・贈り物や花は禁止です。A4サイズより大きいぬいぐるみは禁止です。
・A4サイズ以上のファンボードは禁止です。
・折りたたみ式でない傘は禁止です。
・大きな荷物(椅子、スーツケースなど)はお持ち込みいただけません。
・A5サイズより大きい双眼鏡は不可
・武器、電子タバコなどの禁止品は持ち込み禁止です。
・水筒の持ち込みは禁止されています。
・持ち込み禁止品をお持ちの方は入場をお断りいたします。
・物品を保管するためのデポジットカウンターはございません。
・会場内では飲食物の販売はございません。
・セキュリティチェックに従わない方の入場をお断りする場合がございます。
▼詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.macstadiumhkpa.com/en
—
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [HKT] (28 Jun @MacPherson Stadium)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 17:00 – QUEUEING AREA OPEN
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 16:15 – QUEUEING AREA OPEN
• 17:00 – Doors Open
• 18:30 – Soundcheck Activity Starts
• 20:00 – Show Starts
⸻
◾️ MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 15:30~
General: 16:30~
(Actual time may change depending on the situation on the day)

※WE ACCEPT ELECTRONIC PAYMENTS, INCLUDING PAYNOW, VISA, MASTER, APPLE PAY, GRAB PAY
*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Purchases are limited to 5 stickers per person, 3 towels per person, and 1 T-shirts per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.
*Strictly no overnight queueing is allowed. Unofficial qoeoes foemed prioe to qoeoe staet time will not be recognised
■ADMISSION NOTICE
▼E-TICKET(S)
・Please download and save the Print-At-Home ticket(s) from your
・Ticketmaster account in PDF format and present them via your mobile
device OR have them printed out on A4-sized paper
▼VENUE COLLECTION / TICKET RESOLUTION
・Ticket collection and resolution are available at the Ticket Counter
on day of event, from 5:00PM -8:30PM
▼AUDIO, PHOTOGRAPHY & VIDEOGRAPHY POLICY
・No professional photography, videography and social media live streaming are allowed.
・No digital cameras, point-of-shoot cameras, film cameras, video cameras, zoom lens, GoPros, polaroids, iPads, tablets and camera equipment.
・No selfie sticks, tripods, monopods and gimbals
・No digital cameras,video cameras,film cameras,polaroids,zoom lens, GoPros,and camera equipment
・No selfie sticks,tripods,monopods and gimbals
▼ADMISSION POLICY
・No outside food and drinks
・No bottles and containers
・No flags,placards,banners or clothes with offensive slogans,political messages or advertisement
・No noise makers(air horn,whistle,speaker etc.)
・No bags size exceeding 35cm×20cm×30cm
・No ipads and tablets
・No laser pointers
・No gifts and flowers ;no stuffed toys bigger than A4 size
・No fan boards bigger than A4 size
・No non-collapsible umbrellas (for standing pens)
・No bulky items (chairs,luggage etc.)
・No binoculars binoculars bigger than A5 SIZE
・No weapons and prohibited items such as vapes
・Water bottles are NOT allowed
・Patrons with prohibited items will be denied entry
・There is no deposit counter for storage of any it erns
・Food and beverages are NOT available for sale inside the venue
・The venue reserves the right to refuse entry to any person who
・does not comply with security check requests
*For more information, please see the link below.
https://www.macstadiumhkpa.com/en
◆香港公演
公演日程:6/28(土)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:MacPherson Stadium
イベントスケジュール [香港時間](6月28日 @MacPherson Stadium)
一般チケットをお持ちのお客様
• 15:30 – 待機エリアオープン
• 19:00 – 開場
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 15:30 – 待機エリアオープン
• 17:15 – VIP開場
• 18:15 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 一般開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
6F入り口付近:16:00〜 公演開始
1Fロビー付近 :終演後
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:電子決済(VISA, MASTER, JGB, UNIONPAY, WECHAT PAY OR ALIPAY)
※ご購入はT-Shirtとタオルはお一人様各3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
■注意事項
▼入場に関して
・モバイル端末/スマートフォンでEチケットをご提示ください。Eチケットをご提示の際は、QRコード全体が表示されることをご確認ください。
・会場へ入る前に荷物の検査が行われます。
・プロ仕様のカメラ、望遠レンズ、タブレット、ノートパソコン、GoProカメラ、レンズ交換式カメラ、スマートフォン用レンズは持ち込み禁止です。これらの持ち込みが見つかった場合、SDカードを含む全ての機器が没収されます。
携帯電話は許可されていますが、フラッシュ撮影は禁止されています。
・会場内での飲食は禁止されています。
・イベント会場への再入場をご希望のお客様は、会場を出る前に出口でスタッフにコンサート入場券をスキャンが必要となります。スキャンされない場合は再入場ができず、払い戻しもいたしかねます。
▼詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.macstadiumhkpa.com/en
—
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [HKT] (28 Jun @MacPherson Stadium)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 15:30 – QUEUEING AREA OPEN
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 15:30 – QUEUEING AREA OPEN
• 17:15 – Doors Open
• 18:15 – Soundcheck Activity Starts
• 20:00 – Show Starts
■MERCHANDISE
Open Hours:
6/F NEAR ENTRANCE / 16:00 ー SHOW STARTS
1/F LOBBY / AFTER SHOW
(Actual time may change depending on the situation on the day)
※WE ACCEPT ELECTRONIC PAYMENTS, INCLUDING VISA, MASTER, JGB, UNIONPAY, WECHAT PAY OR ALIPAY
*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.

■ADMISSION NOTICE
・Please present the digital copy on your mobile device for admission. When presenting the digital ticket, please make sure the full QR code can be shown.
・Bag/backpack searches will be conducted prior to entering the event hall.
・Professional cameras / telephoto lenses / tablets / laptops / GoPro cameras / Detachable lens cameras /Phone detachable lenses are not allowed. If any of these restricted items are found, all equipment including SD cards will be confiscated.
・Mobile phones, Polaroids and point-and-shoot cameras are allowed, but no flash photography.
・No food and beverages are allowed in the venue.
・For audiences who would like to re-enter the event hall, please have your concert admission ticket scanned by our staff at the exit before leaving the hall. Failure to do so may result in inability to re-enter the hall and no refunds shall be provided.
*For more information, please see the link below.
https://www.macstadiumhkpa.com/en
◆ホノルル公演
公演日程:6/17(火)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Hawaii Theatre
イベントスケジュール [ハワイ時間](6月17日 @Hawaii Theatre)
一般チケットをお持ちのお客様
• 19:00 – 開場
• 19:00 – グッズ販売開始
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 17:00 – VIP開場
• 17:00 – VIPグッズ販売開始
• 18:30 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 一般開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:17:00〜
一般販売:19:00〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:現金またはクレジットカード
※ご購入はT-Shirtとタオルはお一人様各3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
■注意事項
会場への持ち込み禁止物について
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・バックパック、大きな手荷物、ボストンバッグ
・水のボトル類
・武器類(銃火器、ペッパースプレー、ポケットナイフ、催涙スプレーなど)
・未開封のアルコール、飲料、水
・交換可能なレンズや外付けフラッシュ付きカメラ(プロ仕様の写真撮影は禁止)
・録音・録画機器(GoPro、Google Glass、Spectaclesなどを含む)
・自撮り棒、三脚、一脚
・外部からの飲食物、アルコール類
・ノートパソコン、タブレット、個人用PC、トランシーバー
・発火性液体、エアゾール缶、油性マーカー
・懐中電灯、レーザーポインター、発光スティック、発煙筒、花火
・騒音を発する物品(エアホーン、笛、ベル、ブブゼラなど)
・風船、ボール、投擲物、錯視を引き起こす物
・スケートボード、セグウェイ、スクーター、ローラーブレード、自転車、ホバーボード、ヘルメット
・折りたたみ椅子、尖った先端の傘
・花(ツアープロダクションが特別に許可した場合を除く)
・シートクッションや補助座席
・靴やシャツを着用していない方
・ドローン
・動物やペット(ただし、訓練されたハーネス装着済みのサービス動物は許可)
※詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.hawaiitheatre.com/tickets/ticketing-policies/
—
BE:FIRST World Tour 2025 -Who is BE:FIRST?- Venue Information
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [HST] (17 Jun @Hawaii Theatre)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 19:00 – Doors Open
• 19:00 – Merchandise Booth Opens
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 17:00 – Doors Open
• 17:00 – Merchandise Booth Opens
• 18:30 – Soundcheck Activity Starts
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
■MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 17:00~
General: 19:00~
(Actual time may change depending on the situation on the day)

*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.
■Precautions
For guests visiting Hawaii Theatre during an event, please note the following restrictions apply:
Backpacks, large bags, or duffle bags are NOT ALLOWED under any circumstances. All bags subject to search upon entry.
NO Coolers
NO Water bottles
NO Weapons
NO Unopened Outside Alcohol, beverages or water
Cameras with interchangeable/detachable lens or external flash (No Professional Photography)
Audio/Visual Recording Devices (includes GoPro, Google Glass, Spectacles, etc.)
Selfie Sticks, Tripods, Monopods
Outside Food, Beverage, or Alcohol
Cans, Metal/Glass/Plastic Containers, Bottles, or Flasks (empty or sealed bottles included)
Laptops, Tablets, Personal Computers, or Two-Way Radios
Weapons, Firearms, Pepper Spray, Pocket Knives or Mace
Public carrying of pistols or revolver without valid license (exceptions for qualified law enforcement)
Illegal Drugs or Substances
Flammable Liquids, Aerosol Cans, or Permanent Markers
Flashlights, Laser Pointers, Light/Glow Sticks, Flares, or Fireworks
Noise Making Devices (i.e. Air Horns, whistles, bells, vuvuzelas, etc.)
Balloons, Balls, Projectiles, or Optical Illusions
Skateboards, Segways, Scooters, Rollerblades, Bicycles, Hover boards, and Helmets
Coolers, Ice Chests, Folding Chairs, or Pointed-Tip Umbrellas
Flowers (unless otherwise permitted by Tour Production)
Seat Cushions or Booster Seats
Patrons Without Shoes or Shirt
Drones
Animals or Pets (accommodations made for trained, harnessed, and housebroken service animals)
*For more information, please see the link below.
https://www.hawaiitheatre.com/tickets/ticketing-policies/
◆ニューヨーク公演
公演日程:6/8(日)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Webster Hall
■イベントスケジュール [ニューヨーク時間](6月8日 @Webster Hall)
一般チケットをお持ちのお客様
• 19:00 – 開場
• 19:00 – グッズ販売開始
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 17:30 – VIP開場
• 17:45 – VIPグッズ販売開始
• 18:30 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 一般開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:17:45〜
一般販売:19:00〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:現金またはクレジットカード
※ご購入はT-Shirtとタオルはお一人様各3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
■注意事項
会場への持ち込み禁止物について
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・武器全般(例:銃火器、ポケットナイフ、多機能ツール、ナイフ類)
・防犯スプレーや催涙スプレー
・発炎筒や花火
・傘
・大きな手荷物(35.56cmx35.56cm 以内のものは持ち込み可)
・違法薬物
・外部で購入した飲食物
・レーザーポインターや懐中電灯
・プロ仕様のカメラや交換可能なレンズ付きカメラ、三脚、一脚、自撮り棒
・録音・録画機器
・規定サイズを超える掲示物(27.94cm×43.18cm以上のサイズ、または棒やポールに取り付けられたものは不可)
・フラフープ、スケートボード、ホバーボード、ローラーブレード、スクーター、自転車
・顔全体を覆うマスクなどのフルフェイスカバー
・風船、油性マーカー、スプレーペイント、スプレー糸
・騒音を発する物品(例:エアホーン、太鼓、笛)
※詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.websterhall.com/tickets/
※本公演は映像・音声収録を行います。
会場内のお客様が映り込む場合がございますので、予めご了承ください。
収録した映像・音声は、【配信/商品化/記録用途など】として使用させていただく場合がございます。
ご来場の皆様におかれましては、予めご了承のうえご参加いただきますようお願いいたします。
—
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [EDT] (8 Jun @Webster Hall)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 19:00 – Doors Open
• 19:00 – Merchandise Booth Opens
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 17:30 – Doors Open
• 17:45 – Merchandise Booth Opens
• 18:30 – Soundcheck Activity Starts
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
■MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 19:00~
General: 17:45~
(Actual time may change depending on the situation on the day)

*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.
■Precautions
Prohibited items
No weapons of any kind, including but not limited to:
Firearms (with or without permit)
Pocket knives, multi-tools or knives of any size
Pepper Spray or Mace
Flares or Fireworks
No Umbrellas
No Large Bags (larger than 14”x14”), including backpacks, briefcases, luggage or duffle bags
No Illegal substances
No outside food or beverage
No laser pointers / flashlights greater than 3”
No professional or flash photography, cameras with removable lenses, tripods, monopods, selfie-sticks
No audio or video recording devices
No signs larger than 11×17 or any sign attached to a stick or pole
No hula hoops, skateboards, hoverboards, rollerblades, scooters or bicycles
No full facial coverings such as masks
No balloons, permanent markers, spray paint, or silly string
No noisemaking devices (e.g. airhorns, drums, whistles)
*For more information, please see the link below.
https://www.websterhall.com/tickets/
*This performance will be video and audio recorded.
Please note that patrons in the venue may be filmed.
The recorded video and audio may be used for [streaming, packaged products, recordings, etc.].
We ask that all attendees be aware of this before participating.
◆フランクフルト公演
公演日程:6/6(金)
開演時間:19:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Batschkapp
■イベントスケジュール [フランクフルト時間](6月5日 @Batschkapp)
一般チケットをお持ちのお客様
• 18:00 – 開場
• 18:00 – グッズ販売開始
• 19:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 17:00 – VIP開場 / VIPグッズ販売開始
• 17:30 – サウンドチェック開始
• 18:00 – 一般開場
• 19:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:17:00〜
一般販売:18:00〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:現金またはクレジットカード
※ご購入はT-Shirtとタオルはお一人様各3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
■注意事項
会場への持ち込み禁止物について
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・大きな手荷物(21cm×29.7cm以内のものは持ち込み可)
・オートバイ・自転車用ヘルメット、傘(折りたたみ傘も含む)
・デジタルカメラ、プロ仕様カメラ、一眼レフ、システムカメラ、ビデオカメラ
・録音機器、GoPro、タブレット、自撮り棒
・外部で購入した飲食物
・スプレー缶(デオドラント、ヘアスプレー等)、ガラス容器
・レーザーポインター、花火、発煙筒、光スティック
・武器類、危険物、ナイフ、ペッパースプレー
・違法薬物、関連用品
・マーカー、スプレーペイント、ステッカー
・折りたたみ椅子
・動物(盲導犬を除く)
※詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.batschkapp.net/pages/allgemeine-besucherinfos
—
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [GMT] (5 Jun @Batschkapp)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 18:00 – Doors Open
• 18:00 – Merchandise Booth Opens
• 19:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 17:00 – Doors Open / Merchandise Booth Opens
• 17:30 – Soundcheck Activity Starts
• 18:00 – Doors Open
• 19:00 – Show Starts
■MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 17:00~
General: 18:00~
(Actual time may change depending on the situation on the day)

*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.
■Precautions
Prohibited items to bring into the venue
Please refrain from bringing the following prohibited items.
・Large baggage (items up to 21cm x 29.7cm are allowed)
・Motorcycle/bicycle helmets, umbrellas (including folding umbrellas)
・Digital cameras, professional cameras, SLRs, system cameras, video cameras
・Recording equipment, GoPros, tablets, selfie sticks
・Food and drinks purchased outside
・Spray cans (deodorant, hairspray, etc.), glass containers
・Laser pointers, fireworks, smoke bombs, light sticks
・Weapons, dangerous goods, knives, pepper spray
・Illegal drugs and related items
・Markers, spray paint, stickers
・Folding chairs
・Animals (except guide dogs)
*For more information, please see the link below.
https://www.batschkapp.net/pages/allgemeine-besucherinfos
◆アムステルダム公演
公演日程:6/4(水)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Melkweg
■イベントスケジュール [アムステルダム時間](6月4日 @Melkweg)
一般チケットをお持ちのお客様
• 19:00 – 開場
• 19:00 – グッズ販売開始
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 17:45 – VIP開場 / VIPグッズ販売開始
• 18:30 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:17:45〜
一般販売:19:00〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:現金またはクレジットカード
※ご購入はT-Shirtとタオルはお一人様各3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
■注意事項
詳細情報については下記よりご確認ください。
https://www.melkweg.nl/en/info/
—
■EVENT SCHEDULE [CEST] (4 Jun @Melkweg)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 19:00 – Doors Open
• 19:00 – Merchandise Booth Opens
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 17:45 – Doors Open / Merchandise Booth Opens
• 18:30 – Soundcheck Activity Starts
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
■MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 17:45~
General: 19:00
(Actual time may change depending on the situation on the day)

*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.
■Precautions
*For more details, please see the link below.
https://www.melkweg.nl/en/info/
◆パリ公演
公演日程:6/3(火)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Le Bataclan
■イベントスケジュール [パリ時間](6月3日 @ Le Bataclan)
一般チケットをお持ちのお客様
• 19:00 – 開場
• 19:00 – グッズ販売開始
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 17:00 – 開場
• 17:45 – VIPグッズ販売開始
• 18:30 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:17:45〜
一般販売:19:00〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)

※決済方法:現金またはクレジットカード
※ご購入はT-Shirtとタオルはお一人様各3点まで、Stickerはお一人様5点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。
■注意事項
・CLOAKROOM
観客席入口付近にクロークがございます。
観客の皆様は私物をお預けいただけます。ただし、スーツケースやバッグは25リットル以下の容量に限ります。
また、法律で公共の場への持ち込みが禁止されている物品(武器、違法薬物など)も持ち込みできません。
スーツケースやバッグは25リットル以上の容量で、クロークにはお持ち込みいただけません。
料金は、コート、スカーフなどは3ユーロ、バッグは5ユーロです。
・禁止物
以下の物品(ただし、これらに限定されません)は、講堂内での持ち込みが禁止されています
:可燃性物質、爆発物および花火装置(エアゾール、レーザーなど)、銃器、あらゆる種類のナイフおよび刃物、武器として使用可能な切断物および鈍器、ヘルメット、マスク、フード、傘、ガラス瓶、ペットボトル(50セント以上)、録音機器(写真撮影用機材、カメラ、マイク)、スマートフォン用スピーカー、ベビーカー、ローラースケート、スクーター、スケートボード、自転車、リュックサックおよびスーツケース(15リットル以上)、メガホン、旗、風船、盲導犬を除くすべての動物、すべての飲食物。喫煙エリアを除き、館内全域で喫煙は禁止されています。違法または禁止されている物質の持ち込みは禁止されています。
※詳細は下記リンクをご覧ください。
https://www.bataclan.fr/en/practical-informations/q-and-a
—
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [CEST] (3 Jun @ Le Bataclan)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 19:00 – Doors Open
• 19:00 – Merchandise Booth Opens
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 17:00 – Doors Open for Soundcheck
• 17:45 – Merchandise Booth Opens
• 18:30 – Soundcheck Activity Starts
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
⸻
■MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 17:45~
General: 20:00
(Actual time may change depending on the situation on the day)

*Purchases are limited to 5 stickers per person, and 3 T-shirts and towels per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.
■Precautions
CLOAKROOM
CLOAKROOM A cloakroom is available close to the entry into the auditorium.
Spectators may deposit their personal belongings. The exception is suitcases and bags, the volume of whose contents may not exceed 25 Liter,
Excluded also are objects forbidden in public places by law (including but not limited to weapons, illicit substances …).
Suitcases and bags, the volume of whose contents equal or exceed 25 centilitres, will not be accepted in the cloakroom.
The prices charged are 3€ for coats, scarves, etc., and 5€ for bags.
PROHIBITED OBJECTS
The following objects (but not limited thereto) are forbidden in the auditorium: flammable products, explosive and pyrotechnical devices (aerosols, lasers, among others …); firearms, knives and blades of all kinds, cutting and blunt objects liable to serve as weapons, helmets, masks, hoods, umbrellas and glass bottles, plastic bottles (containing more than 50c); recording devices (photographic equipment, cameras, microphones) and smartphone booms; baby buggies, roller skates, scooters, skateboards and bicycles; rucksacks and suitcases (more than 15 litre volume), megaphones, flags, balloons; all animals except guide dogs; all food or drink. Reminder that smoking is prohibited everywhere, with the sole exception of the smokers’ area. Illicit or prohibited substances of all kinds are forbidden.
*For more details, please see the link below.
https://www.bataclan.fr/en/practical-informations/q-and-a
◆ロンドン公演
公演日程:6/1(日)
開演時間:19:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:O2 Forum Kentish Town
■イベントスケジュール [ロンドン時間](6月1日 @O2 Forum Kentish Town)
一般チケットをお持ちのお客様
• 19:00 – 開場&グッズ販売開始
• 20:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 17:00 – 開場
• 17:45 – VIPグッズ販売開始
• 18:30 – サウンドチェック開始
• 19:00 – 開場
• 20:00 – 開演
■オフィシャルグッズ
VIP先行販売:17:45〜
一般販売:19:00〜
(実際の時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
※ご購入はT-Shirtはお一人様1点まで、TowelとStickerはお一人様各3点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。

■注意事項
安全とセキュリティ
専任の係員とセキュリティスタッフが待機しており、指定の待機列へのご案内、入退場手続きをお手伝いいたします。
セキュリティ対策を実施しており、入場前にチェックを実施いたします。ご来場者は身体検査を受ける場合がございますので、セキュリティチェックにご協力ください。
運営チームとセキュリティチームは、安全対策を定期的に見直しており、会場は常時監視されています。
手荷物に関するポリシー
セキュリティ対策として、ご到着時に手荷物検査を実施いたします。お一人様につき小型のバッグ1個のみお持ち込みいただけます。(A4サイズ以内のバッグのみお持ち込みいただけます。)
高さ :29.7cm
幅 :21cm
奥行き:15cm
リュックサックを含む大型のバッグは持ち込みできませんので、他のバッグをご利用ください。大きなバッグや荷物を預ける施設はございません。
持ち込み禁止品
会場内には、不適切と思われる物品は一切お持ち込みいただけませんので、ご注意ください。不快な思いをさせるもの、または公共の安全を脅かす可能性のあるものは、固くお断りいたします。
持ち込み禁止品のリストを含む詳細は、こちらをご覧ください。会場運営者の都合により、予告なく変更される場合があります。
禁止品
武器(銃器、ナイフ、戦闘用武器(例:空気圧式およびガス圧式)、剣、ヌンチャク、カマ、サイ)、爆発物、重いチェーン(直径1インチ未満、長さ2フィート未満のウォレットチェーンおよび財布ストラップを除く)、ブラスナックル(カラビナを除く)、棍棒/バット/棒切れ、催涙スプレー、エアゾールスプレー、亜酸化窒素、弾薬および訓練用模擬弾、爆発物および爆発性成分、花火、CBR(化学・生物・放射性物質)、あらゆる種類の発射体、および本ポリシーに基づき武器と誤認される可能性のある同種の物品のレプリカ、または英国法で定義されるあらゆる武器を含みますが、これらに限定されません。
違法薬物および物質(無記名の液体または錠剤の薬瓶、亜酸化窒素を含む)。法的に処方された薬は、薬局が発行したラベルに個人名が記載されている処方箋のボトル/容器に入っている場合、有効な身分証明書による確認を条件として持ち込みが許可される場合があります。その他の薬については、現場で個別に検討されます。
・40cm x 40cm x 20cmを超えるバッグおよび容器
・アルコール、缶、瓶(ガラス製品や容器、金属製の缶や容器を含む)
・食べ物または飲み物(医学的根拠のある既往症のために必要な場合を除く)
・100mlを超える液体、ジェル、香水
・レーザーペンまたはポインター
・プロ用カメラ(プロ用カメラ機材(例:カメラスタンド、レンズ、自撮り棒)
・花火、着火剤、裸火
・ノートパソコン、タブレット、録音機器、騒音発生装置、カード読み取り装置
・スケートボード、ローラーブレード、ホバーボード、スクーター、自転車、その他の電動および非電動の乗物
・介助動物以外の動物、または障がいのある方が乗らない動物
・許可されていない勧誘物、旗、またはマーケティング資料(ポスター、チラシ、ステッカーなど)
・LNEの無人航空機システムポリシーに従って明示的に許可されていない限り、承認されていないすべての無人航空システム(UAS)またはドローン
・椅子またはスツール
・ヘルメット
・大型傘
・ベビーカー
・スプレー缶、マーカー、グラフィティペン
・ゼネラルマネージャー(イベント全体の運営および本ポリシーの実施責任者)、地元の警察、または免許担当者が危険と判断した物品
・禁止物品 – すべての物品は会場管理者によって予告なく変更される場合があります
※詳細は下記リンクをご覧ください。
https://www.academymusicgroup.com/o2forumkentishtown/faqs
—
BE:FIRST World Tour 2025 -Who is BE:FIRST?- Venue Information
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
■EVENT SCHEDULE [GMT] (1 Jun @O2 Forum Kentish Town)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 19:00 – Doors Open & Merchandise Booth Opens
• 20:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 17:00 – Doors Open for Soundcheck
• 17:45 – Merchandise Booth Opens
• 18:30 – Soundcheck Activity Starts
• 19:00 – Doors Open
• 20:00 – Show Starts
⸻
■MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 17:45~
General: 19:00
(Actual time may change depending on the situation on the day)
*Purchases are limited to one T-shirt per person, and three towels and stickers per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.

■Precautions
Safety and Security
As you arrive, dedicated stewards and security personnel will be on hand to assist you in navigating the designated queuing points, and entry and exit processes.
Security measures are in place and checked before entry. Visitors may be searched, so please cooperate fully with our security checks.
Our management and security teams regularly review procedures and protocols and our venues are monitored at all times.
Bag Policy
Security measures are in place with bag checks on arrival. Only one small bag per person is permitted, and it must not be bigger than A4 size.
Height: 29.7cm
Width: 21cm
Depth: 15cm
Large bags – including rucksacks – are not allowed so please make alternative arrangements. There are no facilities to leave large bags or luggage. If you really have to bring a bag – and it’s preferable you don’t – please do make sure it’s small.
Prohibited Items
Please make sure you don’t bring anything you shouldn’t. Any item which is deemed to be offensive, or compromises public safety, is strictly prohibited.
Full details can be found here including a list of prohibited items. All are subject to change without notice by venue management.
Prohibited Items
Weapons, including but not limited to: firearms, knives, combat weapons (e.g. air and gas operated, swords, nunchakus, kamas, sai), explosives, heavy chains (excluding wallet chains and purse straps less than one (1) inch in diameter and two (2) feet in length), brass knuckles (excluding carabiners), clubs/bats/sticks, pepper spray, aerosol sprays, nitrous oxide, ammunition and training simunition rounds, explosives and explosive components, fireworks, CBR (chemical-biological-radiological) substances, projectiles of any kind and any replica of same items that could be mistakenly identified as weapons under this policy, or any weapon as defined in UK law.
Illegal drugs and substances, including unmarked liquid or pill medication bottles and nitrous oxide. Legally prescribed medications may be permitted if in a prescription bottle/container with a pharmacy-generated label containing the individual’s name – subject to verification via valid identification. Any other medications are considered on a case-by-case basis on site.
・Bags and containers larger than 40cm x 40cm x 20cm.
・Alcohol, cans, bottles, including any glass objects or vessels or metal cans and objects.
・Food or drink (unless required due to a pre-existing condition which is supported with medical evidence).
・Liquids, gels and perfumes of more than 100ml.
・Laser pens or pointers.
・Professional cameras, including professional camera equipment (e.g., camera stand, lenses, and selfie sticks).
・Fireworks, fire-starters, and open flames.
・Laptops, tablets, audio recording equipment, noise-making devices or card reading devices.
・Skateboards and rollerblades, hover-boards, scooters, bicycles, and other personal motorized and non-motorised vehicles.
・Non-service animals/animals not used by those with a disability.
・Unauthorised solicitation, flags or marketing materials (e.g., posters, flyers, stickers).
・All unapproved unmanned aerial systems (UAS) or drones unless expressly authorised in accordance with LNE’s Unmanned Aircraft Systems Policy.
・Chairs or stools.
・Helmets.
・Large umbrellas.
・Pushchairs.
・Spray cans, markers and graffiti pens.
・Any item deemed to be dangerous by the General Manager (the designated responsible person for the overall general event operations and implementing this policy) or local Police or Licensing Officer.
・Prohibited items – all items are subject to change without notice by venue management.
*For more details, please see the link below.
https://www.academymusicgroup.com/o2forumkentishtown/faqs
◆バンコク公演
公演日程:2025/ 5 / 24(土)
開演時間:19:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:SAMYAN MITRTOWN HALL, BANGKOK
[1] イベントスケジュール [タイ時間](5月24日 @ バンコク、サムヤン・ミットタウン・ホール)
一般チケットをお持ちのお客様
• 10:00 – THAITICKETMAJORブース開場
• 13:00 – リストバンド受付
• 15:00 – グッズブース開場
• 17:00 – 入場列開始
• ゾーンA:1~400番列のみ
• ゾーンB:1~300番列のみ
• 18:00 – 開場
• 19:00 – 開演
VIPパッケージをお持ちのお客様
• 10:00 – THAITICKETMAJORブース開場
• 13:00 – リストバンド受付
• 15:00 – VIPパッケージをお持ちのお客様用列開始
• 16:00 – サウンドチェックのため開場
• 16:45 – サウンドチェック開始
• 18:00 – 開場
• 19:00 – 開演
[2] 紙チケットの引き換え
公演当日の会場混雑緩和のため、BE:FIRST World Tour 2025 “WHO IS BE:FIRST?” のチケットをご予約いただいたお客様は、以下のいずれかの方法でチケットを引き換えることができます。
• 2025年5月23日(金)
午前10時~午後8時 @ THAITICKETMAJORブース(サムヤン・ミットタウン北ゾーン3階)
• 2025年5月24日(土)
午前10時~午後7時 @ THAITICKETMAJORブース(サムヤン・ミットタウンホール前5階)
[3] ルールと規則
禁止事項:
• カメラ
• ライブ配信
• 三脚/自撮り棒
• タブレット/ノートパソコン(7インチ以上)
• ドローン
• 喫煙/電子タバコ/マリファナ
• 可燃性物質 / 花火
• レーザーペン / 懐中電灯
• 麻薬
• 武器 / チェーン
• 非公式の横断幕(A4サイズ以上) / ライトボード
• 政治関連の横断幕
• はしご / 折りたたみ椅子
• 大きな衣装
• 箱 / 贈り物
• 食べ物 / 飲み物(外からの持ち込み)
• 缶 / ガラス瓶 / 鋭利物
• 大きなバッグ / 直傘
• 非公式グッズ
• ペット
[4] オフィシャルグッズ
VIP先行販売:13:00〜
一般販売:15:00〜
※ご購入はT-Shirtはお一人様1点まで、TowelとStickerはお一人様各3点までとさせていただきます。
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。

—
[1] EVENT SCHEDULE [Thailand Time] (24 MAY @ SAMYAN MITRTOWN HALL, BANGKOK)
FOR GENERAL TICKET HOLDERS
• 10:00 – THAITICKETMAJOR BOOTH OPENS
• 13:00 – Wristband Registration
• 15:00 – Merchandise Booth Opens
• 17:00 – Queueing for Entry Begins
• Zone A: Queue No. 1–400 only
• Zone B: Queue No. 1–300 only
• 18:00 – Doors Open
• 19:00 – Show Starts
FOR VIP PACKAGE HOLDERS
• 10:00 – THAITICKETMAJOR Booth Opens
• 13:00 – Wristband Registration
• 15:00 – Queueing for VIP Package Holders
• 16:00 – Doors Open for Soundcheck
• 16:45 – Soundcheck Activity Starts
• 18:00 – Doors Open
• 19:00 – Show Starts
[2] PAPER TICKETS REDEMPTION
In order to reduce congestion at the venue on the day of the performance, customers who have reserved tickets for BE:FIRST World Tour 2025 “WHO IS BE:FIRST?” can redeem their tickets in the following ways:
• Friday, 23 May 2025
10:00 AM – 8:00 PM @ THAITICKETMAJOR Booth (3rd Floor, North Zone, Samyan Mitrtown)
• Saturday, 24 May 2025
10:00 AM – 7:00 PM @ THAITICKETMAJOR Booth (5th Floor, in front of Samyan Mitrtown Hall)
[3] RULES & REGULATIONS
Not Allowed:
• Cameras
• Live Broadcasts
• Tripods / Selfie Sticks
• Tablets / Laptops (larger than 7 inches)
• Drones
• Smoking / Vaping / Marijuana
• Inflammable Items / Fireworks
• Laser Pens / Flashlights
• Narcotic Drugs
• Weapons / Chains
• Unofficial Banners (larger than A4) / Light Boards
• Political Banners
• Ladders / Folding Chairs
• Large Costumes
• Boxes / Gifts
• Food / Drinks from Outside
• Cans / Glass Bottles / Sharp Objects
• Large Bags / Straight Umbrellas
• Unofficial Merchandise
• Pets
[4] MERCHANDISE
Open Hours:
VIP: 13:00~
General: 15:00
*Purchases are limited to one T-shirt per person, and three towels and stickers per person.
*Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.

—
Event Schedule [เวลาประเทศไทย]
■ สำหรับผู้ถือบัตรทั่วไป (FOR GENERAL TICKET HOLDERS)
• 10.00 ไทยทิคเก็ตเมเจอร์เปิดให้บริการ
• 13.00 ลงทะเบียนรับริสต์แบนด์
• 15.00 เปิดบูธจำหน่ายของที่ระลึก
• 17.00 เริ่มรับคิวเข้าชมการแสดง
• โซน A: เฉพาะลำดับคิวที่ 1 – 400
• โซน B: เฉพาะลำดับคิวที่ 1 – 300
• 18.00 เปิดประตูฮอลล์
• 19.00 เริ่มการแสดง
■ สำหรับผู้ถือบัตร VIP (FOR VIP PACKAGE HOLDERS)
• 10.00 ไทยทิคเก็ตเมเจอร์เปิดให้บริการ
• 13.00 ลงทะเบียนรับริสต์แบนด์
• 15.00 เริ่มรับคิวสำหรับวีไอพี
• 16.00 เปิดประตู SOUND CHECK
• 16.45 เริ่มกิจกรรม SOUND CHECK
• 18.00 เปิดประตูฮอลล์
• 19.00 เริ่มการแสดง
Paper Tickets Redemption
เพื่อหลีกเลี่ยงความแออัดในวันแสดง ลูกค้าที่จองบัตรเข้าชม BE:FIRST World Tour 2025 “WHO IS BE:FIRST?” ไว้ล่วงหน้า สามารถรับบัตรได้ผ่านวิธีการดังต่อไปนี้:
■ วันศุกร์ที่ 23 พ.ค.
เวลา 10.00 – 20.00 น.
รับบัตรที่จุดไทยทิคเก็ตเมเจอร์ ชั้น 3 โซน NORTH
■ วันเสาร์ที่ 24 พ.ค.
เวลา 10.00 – 19.00 น.
รับบัตรที่จุดไทยทิคเก็ตเมเจอร์ ชั้น 5 บริเวณด้านหน้าสามย่าน มิตรทาวน์ ฮอลล์
Rules & Regulations
•ห้ามกล้องถ่ายทุกชนิด
•ห้ามไลฟ์สด
•ห้ามไม้เซลฟี่ / ขาตั้งกล้อง
•ห้ามแท็บเล็ต / แล็ปท็อปที่มีขนาดเกิน 7 นิ้ว
•ห้ามสูบบุหรี่ / บุหรี่ไฟฟ้า / กัญชา
•ห้ามสิ่งของไวไฟ / พลุ
•ห้ามปากกาเลเซอร์ / ไฟฉาย
•ห้ามใช้สารเสพติด
•ห้ามอาวุธทุกชนิด / สายโซ่เหล็ก
•ห้ามป้ายแบนเนอร์ผิดลิขสิทธิ์ / ป้ายแบเนอร์ หรือป้ายไฟขนาดเกิน A4
•ห้ามป้ายข้อความทางการเมือง
•ห้ามบันได / เก้าอี้พับ
•ห้ามใส่เครื่องแต่งกายขนาดใหญ่
•ห้ามกล่อง / กล่องของขวัญ
•ห้ามนำอาหาร / เครื่องดื่มจากภายนอก
•ห้ามขวดแก้ว / กระป๋อง / วัตถุมีคม
•ห้ามกระเป๋าขนาดใหญ่ / ร่มปลายแหลม
•ห้ามซื้อขายสินค้าที่ระลึกผิดลิขสิทธิ์
•ห้ามสัตว์เลี้ยง
สินค้า
เวลาทำการ:
VIP: 13:00~
ทั่วไป: 15:00
*จำกัดการซื้อเสื้อยืด 1 ตัวต่อคน ผ้าขนหนู 3 ผืนและสติกเกอร์ 3 ชิ้นต่อคน
*โปรดตรวจสอบสินค้าอย่างละเอียดขณะซื้อ หากสินค้ามีตำหนิหรือเสียหาย สามารถเปลี่ยนสินค้าได้ทันทีที่เคาน์เตอร์สินค้า ไม่รับเปลี่ยนหรือคืนเงินหลังจากออกจากเคาน์เตอร์สินค้าแล้ว

◆台北公演 ※5/14 18:15追記
公演日程:5/15(木)
開演時間:20:00
(実際の開演時間は当日の状況により変更となる場合がございます)
公演会場:Zepp New Taipei(HONHUI PLAZA 8F)
※会場のスペースに限りがございますため、軽装でのご来場をおすすめいたします。
※リュックサック、サイズが37×25×11.5cmを超えるバッグ・スーツケースの持ち込みは禁止です。詳細は「安全検査および注意事項」をご確認ください。
※人身安全上の理由により、妊娠中の方、または身長110cm未満もしくは7歳未満のお子様がスタンディングエリアのチケットをお持ちの場合、主催者判断によりご入場をお断りすることがございます。
▼VIP EXPERIENCE
VIP 受付時間:16:00~17:00
VIP グッズ先行販売:16:00~17:00
VIP整列時間:17:00
VIP入場時間:18:00
VIP Sound Check イベント時間:18:15(予定)
※当日の状況により時間が変更となる場合がございます。
※ご自身のチケットを必ずご持参の上、受付にてVIP特典「限定記念グッズとVIPパス(ストラップ付))」をお受け取りください。VIP入場にはVIPパス及びチケットが必要です。紛失・破損時はご入場いただけません。
※整列および入場は、VIPチケット記載の整理番号順に行います。指定された時間内に受付および整列が完了しない場合は、整理番号による優先権を放棄したものとみなし、当日の現場スタッフの指示に従い、現場の列順にてご入場いただきます。
※VIP特典は郵送できません。公演当日のみ、チケットのご提示によりお渡しいたします。指定時間内にお受け取りいただけない場合は、特典受取の権利を放棄したものとみなします。
※イベント終了後は会場内でお待ちいただけますが、一時退出される際は、再入場のためVIPパス及びチケットを必ずお持ちください。再入場時には再度安全検査が行われます。
▼一般入場及び公演開始
一般入場開始時間:18:30
開演時間:20:00
※会場はショッピングモール内にございます。モールの営業に支障がないよう、開館後に館外に整列ください。
※当日の状況により時間が変更となる場合がございます。
※人身安全上の理由により、妊娠中の方、または身長110cm未満もしくは7歳未満のお子様がスタンディングエリアのチケットをお持ちの場合、主催者判断によりご入場をお断りすることがございます。
※障がい者チケットのご案内:
障がい者手帳をお持ちのご本人のみ入場可能です(付き添い者の記載がある場合、身分証明書の提示も必要)。手帳記載のご本人以外の入場はできません。また、その場合のチケット払い戻しもいたしかねます。付き添い者単独での入場もできません。本制度は福祉目的のものであり、悪用は固く禁じられています。
※すべてのお客様は入場前に安全検査を受けていただきます。早めのご来場をお願いいたします。
※禁止物の持ち込みは固くお断りいたします、スムーズな入場のため、必要最小限の手荷物でご来場ください。
※一時退場後の再入場には再度安全検査が必要です。
▼LIVE NATION TAIWAN INFO カウンター
受付時間:16:00〜開演まで
▼チケットカウンター
受付時間:16:00〜開演まで
チケット紛失時の対応:
<スタンディング>
座席指定がない無記名チケットのため、紛失された場合の再発行・入場は不可となります。
<座席指定エリア>
チケットを紛失した場合は、できるだけ早く 02-8772-9835 または tixcraft@tixcraft.com までご連絡ください。当日20時までに警察の遺失物届、購入証明、本人確認書類を持参の上、会場内のTixcraftカウンターにて誓約書を記入してください。開演後に該当座席が使用されていないことが確認できた場合に限り、入場が許可されます。ただし、正規チケット所持者が現れた場合はその方が優先となり、再入場には新たにチケットを購入いただく必要があります(残席に限る)。トラブル発生時には、警察への通報に至る可能性があります。
▼グッズ販売
(詳細はLive Nation TaiwanのFacebook、Instagram、Xをご確認ください)
VIP先行販売:16:00~17:00
一般販売:17:00〜終演後
※決済方法:Line Pay、現金(TWD)
※購入時に商品状態を必ずご確認ください。破損・故障などの不良品は即時交換可、それ以外は返品・交換不可です。
※グッズ売場を離れた後の対応はできません。

▼安全検査
・リュック、37×25×11.5cmを超えるバッグ、スーツケースは入場不可。
・飲食物の持ち込みは禁止(ペットボトル水は除く)
・入場前に必ず安全検査を受けてください。禁止物品の持ち込みはすべてお断りします。
・会場には有料ロッカー(数に限りあり)がございます。
・一時退場後の再入場には再度安全検査が必要です。
▼会場での注意事項(持込禁止物・禁止行為)
以下の物品の持ち込みは禁止されております(違反時は没収)
・リュックサック、サイズ37×25×11.5cmを超えるバッグ、スーツケース
・セルフィースティック、自撮り棒等
・カメラ、ビデオカメラ、GoPro、タブレットなどの撮影機器全般
・音を出す応援グッズ(ハンドクラッカー、ホイッスル、応援棒など)
・A3サイズを超える応援ボード、風船、椅子など視界の妨げになる応援物
・旗、フラッグポール、三脚
・動物・植物類
・ガラス製品、長傘
・スプレー類、ライター
・鋭利物や危険物(その他、主催者が危険と判断した物品)
※個人利用のための撮影および写真撮影は許可されています。ただし、いかなる形式であってもライブ配信は固く禁止されています。プロ仕様のカメラ、音声・映像の録音機器、電波のスキャン・妨害を行う装置の持ち込みはできません。無許可の録画や配信が確認された場合、スタッフが該当のコンテンツを削除することがあります。これらのルールに違反した方には、ご退場いただく場合があり、再入場をお断りすることもあります。
※違反行為が重大であると判断された場合、退場および再入場禁止の措置を取らせていただく場合がございます。
※最終的なご案内・規則はイベント公式サイトおよび当日の現場案内をご確認ください。主催者はイベント内容の変更・中止の権利を有します。
—
Show Date: 5/15 (THU)
Show Time: 8:00 PM (Actual performance time based on on-site situation)
Venue: Zepp New Taipei (8F, Honhui Plaza)
※ Due to space limitations, please minimize personal belongings.
※ No backpack, no suitcase, no bag size over 37 x 25 x 11.5cm.
※ For safety reasons, children under 110cm or under 7 years old and pregnant women are not allowed into the GA area.
▼VIP EXPERIENCE
VIP Check-in: 16:00-17:00
VIP Priority Merchandise: 16:00-17:00
VIP Queue: 17:00
VIP Early Entry: 18:00
VIP Sound Check: 18:15
※ Actual time based on on-site situation.
※ You will receive VIP laminate, lanyard and one exclusive merch at check-in. VIP laminate and lanyard will be required along with your ticket for entry to VIP activities. Damage or missing will be rejected to participate in VIP activities.
※ Late arrivals will be considered forfeiting their privileges. The organizer reserves the right to deny entry to those who miss the check-in time.
※ Please queue up to your VIP serial number and wait for entry. If you do not line up within the announced time and entry, you will forfeit your priority and have to follow the on-site staff’s instructions to enter
※ VIP laminate, lanyard and one exclusive merch cannot be mailed. They must be redeemed and collected on the event day with the event ticket. If not collected on time, the rights will be considered forfeited.
※ After VIP Sound Check, please remain in the venue until show starts. If VIP ticket holders need to leave temporarily, one must bring their VIP pass and ticket, and go through security again upon re-entry.
▼SHOW INFO
General Door Time : 18:30
Show Time : 20:00
※ As venue is located inside shopping mall, please do not disturb the mall operations and line up outside the venue only after the mall opens.
※ Actual time based on on-site situation.
※ For safety reasons, children under 110cm or under 7 years old and pregnant women are not allowed into the GA area.
※ All attendees must pass through security check. Please arrive early and minimize personal belongings to speed up entry.
※ If you leave the venue after entering, you will be required to go through security again upon re-entry.
▼LIVE NATION INFO Counter
Open Hours :16:00 – Show Starts
▼BOX Office
Open Hours: 16:00 – Show Starts
※ According to regulations, standing tickets have no assigned seats or registered names, you are not able to enter if you lose your tickets
※ For Lost Seat Tickets: Dial 02-8772-9835 or E-MAILto tixcraft@tixcraft.com at your earliest convenience. Please bring police report, proof of purchase and your photo ID and go to the tixCraft ticket booth before 20:00 on show day to sign the certification document. Once show starts and the seat is confirmed as not occupied, you will be able to enter. However, if anyone with the ticket shows up and he/she will be the priority, audience who lose tickets need to re-purchase ticket for admission. We may report to police station if there is controversy.
▼MERCHANDISE
(Please follow Live Nation Taiwan on Facebook, Instagram, and X for more information)
Open Hours:
VIP: 16:00~17:00
General: 17:00~Show Ends (booth might close earlier when sold out)
※ Please carefully check your items at the time of purchase. Exchanges can only be made immediately at the merchandise counter for defective or damaged goods. No exchanges or refunds will be accepted after leaving the merchandise counter.

▼SAFETY CHECK
・No backpack, no suitcase, no bag size over 37 x 25 x 11.5cm.
・No food or drinks allowed, except water.
・For safety reasons, security check is required at the entrance. Those who bring prohibited items will not be allowed for entry.
・There are limited coin lockers near the venue.
・Safety check is always required upon re-entry.
▼OTHER REGULATIONS
Prohibited items
・No backpack, no suitcase, no bag size over 37 x 25 x 11.5cm.
・Selfie sticks, or any similar devices.
・Any form of camera, video recording equipment, GoPro, tablets, or similar photographic/video devices.
・Clappers, whistles, cheer sticks, or any items that will make sound.
・Fan-made support items such as light boards exceeding A3 size, balloons, or stools and other things that may obstruct audience view.
・Flags, flag poles, camera tripods.
・Any kind of animal or plants.
・Glass items, long umbrellas.
・Lighters, sprays.
・Any sharp or dangerous objects (as defined by the organizer).
※ Filming and photography for personal use are allowed. However, live streaming of any kind is strictly prohibited. Professional cameras, audio or video recording equipment, and radio scanning/jamming devices are not allowed. If any form of unauthorized recording or streaming is detected, staff may delete the content. Those who violate these rules may be asked to leave the venue and denied re-entry.
※ Please follow the event regulations. The organizer might restrict those who violate the regulations and reserve the right to pursue legal actions. Show cancel or postpone due to irresistible reasons, promoter will not be responsible for transportation and accommodation compensation. Please give priority to Regulations Announcement on Live Nation Taiwan website and on site. Live Nation reserves the rights to any amendments, changes or terminations of this event.
—
演出日期:2025/ 5 / 15(四)
演出時間:20:00 (實際演出時間以現場公告為準)
演出地點:Zepp New Taipei(新莊宏匯廣場8F)
※因場地空間有限,建議輕裝前往會場。
※場內禁止攜帶後背包、超過 37*25*11.5cm 之包包及行李箱等,相關安檢規定請見「安全檢查及現場注意事項」。
※為了人身安全考量,孕婦及身高未滿110公分或未滿7歲孩童若有購買站區票券者,主辦方將有權謝絕入場。
▼VIP EXPERIENCE
VIP報到時間:16:00~17:00
VIP周邊優先購買:16:00~17:00
VIP整隊時間:17:00
VIP入場時間:18:00
VIP Sound Check 活動時間:18:15
※實際時間安排可能會依現場實際情況異動
※請攜帶您的票券進行報到,報到時會領取到VIP專屬紀念商品以及VIP紀念通行證及掛繩,活動入場時將以VIP掛證與票券為入場資格辨識,毀損或遺失即失去入場資格。
※逾時者視同放棄權利,主辦單位將有權拒絕未於報到時間內完成報到手續者入場
※整隊及入場依VIP票面序號排隊。如未能於公布的時間內報到及整隊,將視同放棄您的序號優先權利,需按照現場工作人員指示依現場隊伍順序入場。
※VIP專屬紀念商品以及VIP紀念通行證及掛繩皆無法寄送,僅限活動當日憑演出票券兌換及領取,逾時未領取視同放棄權利。
※VIP活動結束後,請於會場內等候節目開演,如須離場,請務必隨身攜帶VIP證與票券,入場時需再次進行安檢並確認VIP掛證與票券。
▼正式演出
一般入場時間:18:30
開演時間:20:00
※由於場館位於百貨公司內,請勿影響到百貨的營業,於百貨開門後再前往場管外面有序排隊。
※實際時間以現場公告為準。
※為了人身安全考量,孕婦及身高未滿110公分或未滿7歲孩童若有購買站區票券者,主辦方將有權謝絕入場。
※身障票入場辦法:
持有身障手冊的本人購票、本人入場,進場時須檢查身障手冊為本人(若新版身障手冊有註明陪同者,也請陪同者攜帶身份證件以供查驗),若非本人恕無法入場,並且無法退票,場館規定此為社會福利不得加以濫用。陪同者若無陪同身障朋友也無法單獨入席。
※入場皆須通過安檢程序方能入場,敬請提早抵達現場。並詳閱禁帶物品內容,減少攜帶隨身物品,以加快您的入場速度。
※進場後如需暫時離場,需再次安檢入場。
▼LIVE NATION TAIWAN 服務台
開放時間:16:00~演出開始
▼票務櫃檯
開放時間:16:00~演出開始
遺失票券處理辦法:
搖滾區:
因無指定席位,且票券屬無記名有價證券,故票券遺失者可拒絕入場。
座位區:
遺失票券者,請盡早進線02-8772-9835或E-MAIL至tixcraft@tixcraft.com至拓元票務申告,遺失票券者需在演出當日下午8點前,持警局報案單、購票證明與身份證明文件前往場館拓元票務櫃臺簽立切結書,待開演後清查該座位無人進場,可讓申報遺失票券的消費者入場觀賞,但倘若持票人出現,應以持票人優先,遺失票券的觀眾需另行購票入場(剩餘票券,依現場實際狀況為準),否則將觸及刑法第339條的詐欺不正取財之公訴罪。若雙方僵持不下,將會請出場外報警處理。
▼周邊商品
(相關品項請關注 Live Nation Taiwan Facebook, Instagram, X)
VIP周邊優先購買:16:00~17:00
一般周邊開放時間:17:00~演出結束後(若商品售完則會提前結束販售)
※付款方式:Line Pay, 現金
※請於購買當下確實檢查商品狀態,唯商品確實有損毀或故障,方可於當下在販售櫃台換貨,一旦離開周邊商品櫃台,將不予退換貨。

▼安全檢查
・任何形式之後背包、超過 37*25*11.5cm 之包包及行李箱,皆無法入場。
・任何食物及飲品皆禁止攜帶入內,飲用水除外。
・入場前必須接受安全檢查。任何安檢禁止物品,不管以何種形式一律不予入場。
・場館設有限量投幣式置物櫃可寄放行李或包包,數量有限,歡迎多加利用。
・進場後如需暫時離場,需再次安檢入場。
▼現場注意事項
禁止攜帶物品(違者逕行沒收)
・任何形式之後背包、超過 37*25*11.5cm 之包包及行李箱,皆無法入場。
・自拍棒、自拍神器等同性質器材
・任何形式之相機、攝錄影器材、GoPro 與平板電腦等同性質攝影、攝像器材
・手拍、哨子、加油棒等製造聲響之物品
・超過 A3 尺寸之燈牌、氣球及板凳等可能妨礙其他觀眾觀賞演出之應援製作物
・旗幟、旗桿、攝影腳架
・任何動植物
・玻璃製品、長棍雨傘
・打火機、噴霧
・任何尖銳及危險物品(依照主辦單位定義)
※活動現場除手機之外,嚴禁任何形式之拍照、攝影、錄音等設備(包含自拍棒、腳架等)皆禁止攜帶及使用,並嚴禁任何形式之直播。主辦單位有權請違反規定者立即離開現場,如經查獲,將由 工作人員留置器材保管並刪除拍攝內容,且概不負責損失與遺失,現場工作人員有權將底片與記憶卡強制曝光及刪除,並視情況提出告訴。
※若經工作人員發現有違反規定情節重大者,主辦單位保有將之帶離演唱會現場、並限制再次入場的權力,請確實遵守入場規範。相關規定以活動官網及現場公告為主,主辦單位保留加場、修改、終止及本活動相關演出內容之權力。
◆サンフランシスコ公演
▼公演情報について
4/23(水) [PDT]【サンフランシスコ】The Regency Ballroom
VIP開場時間:17:15
一般開場時間:19:00
開演時間:20:00
<VIP特典情報>
VIPサウンドチェック:18:30〜
▼サンフランシスコ公演VIPチケットのご案内
該当者の方には、当日の詳細情報をメールにて送付しております。
メールで記載している開場時間に誤りがございました。
ご迷惑をおかけし大変申し訳ございませんが、正しくは上記となりますのでご確認をお願いいたします。
▼オフィシャルグッズ

販売開始時間 (サンフランシスコ公演)
各開場時間に合わせて開始予定
※各公演、終演から30分後に販売終了予定
※グッズの販売価格は、各会場によって異なりますので現地にてご確認ください。
注意事項
・公演当日のチケットをお持ちの方のみご購入いただけます。
・状況により購入制限を設ける場合がございます。 予めご了承ください。
・会場でご購入いただいたグッズは、不良品の場合を除き、返品はお受けいたしかねます。返品をご希望の場合は、必ず公演当日中にグッズ販売会場にお越しいただきますよう、お願いいたします。公演終了後の返品対応は致しかねますので、あらかじめご了承ください。※商品交換をご希望の場合は、在庫がある場合に限り対応可能です。
・サンフランシスコ公演は、会場外でのグッズ販売はございません。
・本ツアーの会場グッズ販売につきましては、各国の運営会社に一任しております。日本から購入いただけるEC販売の予定もございません。お問い合わせいただいてもお答えできませんのでご理解・ご了承ください。
お支払い方法
現金の他にクレジットカード(VISA、Mastercard、American Express)をご利用いただけます。
▼会場への持ち込み禁止物について
<4/23(水)【サンフランシスコ】The Regency Ballroom>
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・外部で購入した飲食物
・チューイングガム
・大きな手荷物(スーツケースなどは持ち込み不可)
・花火、スリングショット、レーザーポインター、懐中電灯など
・カメラおよび三脚
・武器、爆発物、催涙スプレー、催涙ガスなど
・ポケットナイフや刃物(どのサイズでも禁止)
・ビーチボール、フリスビー、フラフープ、ほうき、スケートボード、スケート靴など
・風船、油性マーカー、スプレーペイント、ステッカー
・録音機器(GoProを含む)
・ライター
・会場およびマネジメントが不適切と判断するその他の物品
※詳細については、以下のリンクをご確認ください
https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#house-rules
その他問い合わせ先:The Regency Ballroom(https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#contact-us)
▼その他注意事項
・チケットの転売や譲渡等によって発生したトラブルは、いかなる場合も主催者側は一切の責任を負いかねます。
・お客様からのファンレター/プレゼント/フラワースタンド等の受け取りはお断りとさせていただいておりますのでご了承ください。
・会場における演者の入待ち・出待ちは一切お断りいたします。
・会場内にお手荷物を預けられるクローク等はございません。荷物や貴重品の管理は、自己責任にてお願いいたします。 盗難・紛失等の被害につきましては、主催者は一切の責任を負いかねます。
・公式に販売しているもの以外、応援グッズ(うちわ、ペンライト等)の使用は禁止いたします。
—
▼Show Information (San Francisco)
April 23, 2025 (Tue) [PDT] 【San Francisco】The Regency Ballroom
VIP Doors : 17:15
General Admission : 19:00
Show Start: 20:00
<VIP Benefit>
VIP Soundcheck : 18:30〜
▼VIP Ticket Information for the San Francisco Show
Relevant individuals have been sent an email with detailed information for that day.
However, there was an error in the opening time stated in the email.
Please note that the correct opening time is as stated above.
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause.
▼Official Merchandise

Merch Sales Start Time (San Francisco)
Merch sales for the San Francisco show will begin at the same time as the doors open.
※Sales will end approximately 30 minutes after the show concludes.
※Prices may vary by venue. Please check on-site for exact pricing.
Important Notes
• Only guests with valid tickets for the show on the day may purchase merchandise.
• Purchase limits may be applied depending on the situation.
• Items purchased at the venue are non-refundable unless defective.If you wish to request a refund due to a defect, please visit the merchandise booth on the day of the show. We will not be able to accommodate any refund requests after the show day. Exchanges for defective items are only available if stock is available.
• There will be no outside-the-venue sales for the San Francisco shows.
• Venue merchandise sales for this tour are managed by local operators in each country. There will be no online sales available for customers residing in Japan. Please note that BMSG will not be able to respond to inquiries regarding merchandise.
Payment Methods
• In addition to cash, credit cards (VISA, Mastercard, American Express) are accepted.
▼ Prohibited Items at the Venue
<Wed, April 23 [San Francisco] The Regency Ballroom>
Please refrain from bringing the following prohibited items:
・Food and beverages purchased outside the venue
・Chewing gum
・Large baggage (suitcases, etc. are not allowed)
・Fireworks, slingshots, laser pointers, flashlights, etc.
・Cameras and tripods
・Weapons, explosives, tear gas, pepper spray, etc.
・Pocket knives and blades (prohibited regardless of size)
・Beach balls, frisbees, hula hoops, brooms, skateboards, roller skates, etc.
・Balloons, oil-based markers, spray paint, stickers
・Recording devices (including GoPro)
・Lighters
・Other items deemed inappropriate by the venue and management
For more details, please check the following link:
https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#house-rules
For other inquiries: The Regency Ballroom (https://www.theregencyballroom.com/venue-info/#contact-us)
▼ Other Important Notes
・The organizers will not be held responsible for any issues arising from the resale or transfer of tickets.
・Please note that we do not accept fan letters, gifts, flower stands, etc. from guests.
・Loitering or waiting for performers at the venue entrance or exit is strictly prohibited.
・There is no cloakroom or baggage storage available at the venue. Please be responsible for the management of your belongings and valuables. The organizers will not be held responsible for any theft or loss.
・The use of unofficial cheering goods (uchiwa fans, penlights, etc.) is prohibited.
◆ロサンゼルス公演
▼公演情報について
4/22(火) [PDT]【ロサンゼルス】The NOVO
VIP開場時間:17:00
一般開場時間:19:00
開演時間:20:00
<VIP特典情報>
VIPサウンドチェック:18:15〜
▼ロサンゼルス公演 VIPチケットのご案内
・VIPチェックインは17:00より開始いたします。VIPサウンドチェックは18:15開始予定です。
・イベントの円滑な運営のため、18:00までにチェックインをお済ませのうえ、VIP特典をお受け取りいただきますようお願いいたします。遅れてご到着の場合、ご案内ができない可能性がございます。
・一般入場は19:00から開始予定です。
・チェックイン場所:800 W Olympic Blvd a335, Los Angeles, CA 90015
ご来場の際は、有効な写真付きID・注文確認書をご持参のうえ、VIP特典をお受け取りください。
▼オフィシャルグッズについて

販売開始時間 (ロサンゼルス公演)
各開場時間に合わせて開始予定
※各公演、終演から30分後に販売終了予定
※グッズの販売価格は、各会場によって異なりますので現地にてご確認ください。
注意事項
・公演当日のチケットをお持ちの方のみご購入いただけます。
・状況により購入制限を設ける場合がございます。 予めご了承ください。
・会場でご購入いただいたグッズは、不良品の場合を除き、返品はお受けいたしかねます。返品をご希望の場合は、必ず公演当日中にグッズ販売会場にお越しいただきますよう、お願いいたします。公演終了後の返品対応は致しかねますので、あらかじめご了承ください。※商品交換をご希望の場合は、在庫がある場合に限り対応可能です。
・ロサンゼルス公演は、会場外でのグッズ販売はございません。
・本ツアーの会場グッズ販売につきましては、各国の運営会社に一任しております。日本から購入いただけるEC販売の予定もございません。お問い合わせいただいてもお答えできませんのでご理解・ご了承ください。
お支払い方法
現金の他にクレジットカード(VISA、Mastercard、American Express)をご利用いただけます。
▼会場への持ち込み禁止物について
<4/22(火)【ロサンゼルス】The NOVO>
下記禁止物のお持ち込みはご遠慮ください。
・外部で購入した飲食物
・アルコール、薬物(ドラッグ)
・チューイングガム
・バッグパックを含む大きな手荷物(35.56cmx35.56cm 以内のものは持ち込み可)
・大量のCDやTシャツなどのグッズ
・瓶や缶
・花火、スリングショット、レーザーポインター、懐中電灯など
・カメラおよび三脚
・iPadやタブレット
・武器、爆発物、催涙スプレー、催涙ガスなど
・ポケットナイフや刃物(どのサイズでも禁止)
・ペット(補助犬は除く)
・水鉄砲、鉄砲型のおもちゃ、スプレーボトル、シャボン玉など
・騒音を発する機械(ホーン、カウベル、笛など)
・ビーチボール、フリスビー、ほうき、スケートボード、ローラーブレード、スケート靴など
・風船、油性マーカー、スプレーペイント、ステッカー
・録音機器(GoProを含む)
・自撮り棒
・フラッグ、バナー、ポスター(11″×17″ または 27.94cm×43.18cm以上のものは禁止)
・傘
・会場およびマネジメントが不適切と判断するその他の物品
※詳細については、以下のリンクをご確認ください。
https://www.thenovodtla.com/venueinfo/frequently-asked-questions
その他問い合わせ先:The NOVO (https://www.thenovodtla.com/contact)
▼その他注意事項
・チケットの転売や譲渡等によって発生したトラブルは、いかなる場合も主催者側は一切の責任を負いかねます。
・お客様からのファンレター/プレゼント/フラワースタンド等の受け取りはお断りとさせていただいておりますのでご了承ください。
・会場における演者の入待ち・出待ちは一切お断りいたします。
・会場内にお手荷物を預けられるクローク等はございません。荷物や貴重品の管理は、自己責任にてお願いいたします。 盗難・紛失等の被害につきましては、主催者は一切の責任を負いかねます。
・公式に販売しているもの以外、応援グッズ(うちわ、ペンライト等)の使用は禁止いたします。
—
BE:FIRST World Tour 2025 -Who is BE:FIRST?- Venue Information
We are excited to share the venue details for BE:FIRST World Tour 2025 – “Who is BE:FIRST?”
▼Show Information (Los Angeles)
April 22, 2025 (Tue) [PDT] 【Los Angeles】The NOVO
VIP Doors : 17:00
General Admission : 19:00
Show Start: 20:00
<VIP Benefit>
VIP Soundcheck : 18:15〜
▼VIP Ticket Information for the Los Angeles Show
• VIP Check-In will start at 5PM. VIP Soundcheck will start at 6:15 PM.
• To prevent delay of the event, we ask that you complete the VIP Check-In and receive your exclusive VIP items by 6PM to ensure on-time entry. Late arrivals will not be guaranteed access. Doors to the public open at 7PM.
• Check-in is located at 800 W Olympic Blvd a335, Los Angeles, CA 90015
Upon arrival, please present a valid form of ID, confirmation of email, and order purchase receipt to receive a VIP gift.
▼Official Merchandise

Merch Sales Start Time (Los Angeles)
Merch sales for the Los Angeles show will begin at the same time as the doors open.
※Sales will end approximately 30 minutes after the show concludes.
※Prices may vary by venue. Please check on-site for exact pricing.
Important Notes
• Only guests with valid tickets for the show on the day may purchase merchandise.
• Purchase limits may be applied depending on the situation.
• Items purchased at the venue are non-refundable unless defective.If you wish to request a refund due to a defect, please visit the merchandise booth on the day of the show. We will not be able to accommodate any refund requests after the show day. Exchanges for defective items are only available if stock is available.
• There will be no outside-the-venue sales for the Los Angeles and San Francisco shows.
• Venue merchandise sales for this tour are managed by local operators in each country. There will be no online sales available for customers residing in Japan. Please note that BMSG will not be able to respond to inquiries regarding merchandise.
Payment Methods
• In addition to cash, credit cards (VISA, Mastercard, American Express) are accepted.
※その他の公演に関しては順次詳細を公開させていただきます。
※Details for other shows will be announced progressively.